יוסי דבורי | משכנתאות

פוליסה פיננסית

פוליסת חיסכון פיננסי, המוצעת על ידי חברות הביטוח השונות, מהווה אלטרנטיבה יוצאת דופן לאפיקי החיסכון המסורתיים. 

למרות שהיא מנוהלת על ידי חברת ביטוח, חשוב לציין כי פוליסה זו היא מוצר חיסכון בלבד ואינה כוללת כל מרכיב ביטוחי.

אנשים רבים מאמינים כי הבנקים הם האפשרות היחידה לחיסכון; עם זאת, בתקופות של ריביות נמוכות ורווחים מינימליים מפיקדונות בבנקים, מתברר כי קיימות חלופות אטרקטיביות אחרות. חלופות אלו ניתנות על ידי חברות ביטוח מהגדולות בישראל.

 כאשר מתייעצים עם יועץ בסניף בנק מקומי, הם עשויים להמליץ על השקעות בקרנות נאמנות, בבורסות או בפיקדונות בנקאיים. 

בשנים האחרונות, פוליסות חיסכון פיננסי התגלו כאלטרנטיבה מעולה למוצרי השקעה קונבנציונליים אלה. פוליסות אלה מציעות יתרונות בולטים, במיוחד במונחים של חיסכון קטן לילדים והטבות מס למבוגרים. 

לבדיקת זכאות ע"י מומחה לפוליסה פיננסית ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

הבנת מדיניות השקעה וחיסכון

פוליסות ההשקעה והחיסכון של חברות הביטוח מתפקדות כמכשירי חיסכון מנוהלים, כאשר הקרנות מנוהלות בדומה לקרנות הנאמנות. למעשה, פוליסות אלו מורכבות מתיקים פיננסיים המנוהלים על ידי בתי השקעות וחברות ביטוח, בהתאם למסלול ההשקעה שנבחר על ידי הלקוח. פוליסת חיסכון פיננסי היא תוכנית חיסכון והשקעה מגוונת המאפשרת לאנשים להשקיע כספים כפיקדון חד פעמי או חיסכון שוטף בסכומים משתנים ובמסלולי השקעה שונים המותאמים לצרכים האישיים.

יתרונה העיקרי של תוכנית חיסכון טמון ביכולתה לאפשר לחוסכים לבחור את שיטת ניהול החיסכון המועדפת עליהם ולהתאים את השקעותיהם לטווח ארוך באמצעות מגוון מסלולי השקעה ייחודיים. פוליסות חיסכון פיננסי מציעות יתרונות רבים, כולל:

לבדיקת זכאות ע"י לפוליסה פיננסית ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

נזילות השקעות

כספים המושקעים בפוליסות חיסכון פיננסי ניתן למשוך בכל עת ללא הגבלות, תלות בתחנות יציאה, או קנסות. בנוסף, מבוטחים יכולים לבצע הפקדות חד פעמיות נוספות לתוכניות הקיימות שלהם ולשנות את סכום ההפקדות החודשיות שלהם בכל עת שיבחרו.

התאמה אישית

אנשים יכולים לבחור את שיטת ניהול החיסכון המועדפת עליהם במגוון מסלולי השקעה ייחודיים. הם יכולים גם לערבב ולהתאים מסלולים שונים כדי ליצור שילוב אופטימלי המותאם לצרכים האישיים שלהם. העברות ללא הגבלה בין מסלולים מותרות ללא עמלות או מיסים וניתן לבצע אותן על פי בקשת הלקוח.

הפחתת דמי ניהול ועלויות בנקאיות

ההוצאה היחידה בפוליסת חיסכון פיננסי היא דמי הניהול, אשר נקבעים בשיעור נמוך במיוחד וחלים רק על כספי צבירה בהתאם להסכם קבוע וקבוע מראש. אין עמלות על קנייה, מכירה, הפסקה, העברה, שיעורי הרחבה או הפצה – עלויות הקשורות בדרך כלל לבנקים שיכולות להפחית משמעותית את החיסכון.

דחיית מס

מעבר בין מסלולי השקעה אינו מהווה “אירוע מס” בחשבון החיסכון. מס רווחי הון ישולם רק כאשר הכספים נמשכים באופן חלקי או מלא מהתוכנית.

השקעה בנכסים לא סחירים

בניגוד לתיקי השקעות או קרנות נאמנות, המאפשרים השקעה רק בנכסים סחירים כמו מניות ואג”ח, פוליסות חיסכון פיננסי מאפשרות השקעה בנכסים לא סחירים כגון נדל”ן מניב בארץ ובחו”ל, אשראי חוץ בנקאי והשקעות בתשתיות (למשל כבישים). 

השקעה מסוג זה מועילה מאוד, שכן היא מפזרת כספים וסיכונים תוך מתן תשואה בטוחה יחסית על ההשקעה. 

בשוק ההון התנודתי של היום, אפיקי השקעה כאלה נחשבים למקורות יציבים לתשואות עודפות.

התחייבות חוזית

פוליסות חיסכון פיננסי כרוכות בהתחייבות חוזית של חברות הביטוח למבוטחים, המבטיחות כי דמי הניהול יישארו קבועים וללא שינוי לאורך כל תקופת התוכנית.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה לפוליסה פיננסית ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

לבדיקת זכאות ללא עלות ע"י מומחה לפוליסה פיננסית השאירו פרטים בטופס:

מלאו פרטים כאן