משה הראל | משכנתאות

משכנתא

משכנתא היא סוג של הלוואה שמשמשת לרכישת נדל”ן. בעצם, מדובר בהלוואה שניתנת על ידי בנק או חברת אשראי לאדם שמעוניין לרכוש דירה, בית או נכס מחייב אחר. החוב הנעשה במשכנתא מבוטח בעבור הנדל”ן עצמו. בדרך כלל, משכנתא מעניקה לאדם את האפשרות לרכוש נדלן

משכנתא היא סוג של הלוואה ייחודית שניתנת באמצעות חברות אשראי, בנקים על ידי שימוש בנכס נדל”ן כביטחון. בעזרת משכנתא, אדם משיג את האמצעים הפיננסיים לרכוש או לבנות בית.

המשתמש במשכנתא מחוייב לשלם את החיוב שלו לאורח כל פריסת תשלומי הקרדיט.

משכנתא היא תהליך מורכב שמשלב מספר שלבים ותהליכים. בשלב הראשון, יש להגיש בקשה למוסד פיננסי או בנק בו אתם מעוניינים לקחת משכנתא. בדרך כלל, חברות האשראי ידרשו לדעת את המעמד הפיננסי, את ההוצאות שלכם, את הרווחיות ואת ערך הנדל”ן שאתם מעוניינים לרכוש.

 

לבדיקת זכאות ע"י מומחה למשכנתא ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

יתרונות המשכנתא

משכנתא היא הלוואה לטווח ארוך, וניתן לקחתה לעשרות שנים קדימה ובהחזר חודשי נמוך יחסית. 

ניתן לקחת כל סכום עבור המשכנתא לאחר שהבנק הוכיח שיש לכם  יכולת החזר. 

ריבית משתנה לפי ריבית בנק ישראל, ועוד. 

בנוסף, משכנתא נחשבת לרוב הלוואה בטוחה למדי עבור הבנק, מפני שהבית שרכשתם משועבד לטובתו

במצב זה, מעבירה חברת הביטוח לבנק את יתרת המשכנתא שטרם שולמה, וזאת במטרה להקל על בני המשפחה של המלווה ולא להעמיס עליהם תשלומים שלא יוכלו לעמוד בהם. 

לצד ביטוח החיים למשכנתא, יש לרכוש גם ביטוח מבנה המספק כיסוי ביטוחי בכל מצב בו נגרם נזק לנכס ושוויו ירד כתוצאה משריפה, אסון טבע ועוד.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה למשכנתא ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

משכנתא, עיקולים, ריביות, כל מה שאתם צריכם לדעת

אז איך בעצם עובד משכנתא? המשכנתא היא סוג של הלוואה שנותנים לך לרכוש בית או נדל”ן. יש להלוואות משכנתא מבחר של אפשרויות של תוכניות החזר שימושיות. 

אתה מעביר לבנק או למוסד המלווה חלק מהמחיר של הנדל”ן שאתה רוצה לרכוש, ואתם משלמים בחלקים את היתרה במשך זמן מוגבל. תיצטרכו למשלם ביטוח וריביות.

העיקול המרכזי במשכנתא הוא הריבית. ועמידה בהתחייבויות.

ההליך של מעבר משכנתא נשמע מסובך? אבל אל דאגה, בנקים וחברות משכנתאות מתיימרים להיות ברורים ומתאימים את המשכנתא לדרישות של הלוואה. מומלץ ליצור קשר עם בנק או יועץ.

אם אתה מעוניין להתחיל את תהליך המשכנתא, יש מס’ שלבים שעליך לעבור. בדר”כ, אתה צריך למלא בקשה, להעביר מסמכי החיו”ד.לאורח

לבדיקת זכאות ע"י מומחה למשכנתא ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

לבדיקת זכאות ללא עלות ע"י מומחה למשכנתא השאירו פרטים בטופס:

מלאו פרטים כאן