ניצן לביא | כספים אבודים

חסכונות אבודים

כספים ללא דורש מתייחסים לאותם נכסים השייכים לך, אך איכשהו איבדת את המעקב אחריהם. למרות שזה אולי נראה לא הגיוני לשכוח כסף שבבעלותך, במציאות, זה קורה לרוב האנשים.

אילו סוגים של כספים ללא דורש עשויים להיות לך?

  1. חיסכון פנסיוני פעיל ולא פעיל

מדובר בקרנות שהפרשת בעבר או שאתה תורם כיום (כשכיר או כעצמאי) לקרנות השתלמות, קרנות פנסיה, ביטוח חיים או קופות גמל. 

לבדיקת זכאות ע"י מומחה לחסכונות אבודים ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

מסלקת פנסיה

המסלקה הפנסיונית מאפשרת לחוסכים לקבל תמונת מצב מקיפה ומעודכנת על החיסכון הפנסיוני שנצבר על שמם. הוא נועד להעביר מידע מכל מוסדות הביטוח, הפנסיה והגמל לחוסכים, סוכני ביטוח ויועצים פנסיוניים. המסלקה מספקת ממשק מאובטח וידידותי למשתמש שמטרתו להגביר את התחרותיות והשקיפות בשוק החיסכון הפנסיוני, ולהפוך את המידע על החיסכון הפנסיוני שלנו לנגיש מאי פעם.

הר הכסף לאיתור חיסכון פנסיוני –

תוצאות החיפוש מציגות את הגופים המחזיקים חשבונות או פוליסות ואת סוגיהם (קרנות פנסיה, קופות גמל וכו’), אך הן אינן חושפות את מספר החשבונות או הפוליסות לכל סוג ואת היתרה או הזכויות הכלולות בהם.

  1. חשבונות בנק ללא תנועה וחסכונות

מדובר בחשבונות עו”ש או פיקדונות ללא תנועה, במטבע ישראלי או במטבע חוץ, שפתחת בבנק שאינו הבנק הרגיל שלך, או חסכונות שצברת ושכחת מהם. חשבונות ללא תנועה הם חשבונות שאינם פעילים במשך 10 חודשים מיום קבלת ההוראה האחרונה מבעל החשבון. הפקדות ללא תנועה כוללות גם חשבונות עובר ושב שלא היו פעילים במשך 10 חודשים מיום קבלת ההזמנה האחרונה מבעל החשבון.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה לחסכונות אבודים ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

הר הכסף לאיתור חשבונות בנק

תוצאות החיפוש מצביעות על אילו בנקים יש חשבונות/פיקדונות ללא תנועה שהבנק לא הצליח ליצור קשר עם בעליהם במשך חודשיים לפני מועד הפירעון שלהם, או חשבונות בנק הרשומים על שם קרוב משפחה שנפטר. עם זאת, הם אינם מציגים את סוג החשבון או ההפקדה ואת היתרה בתוכו.

פוליסות ביטוח שרכשת

אלה כוללים פוליסות לא תקפות, מוצרי ביטוח המתפקדים כחיסכון פנסיוני (כגון ביטוח חיים הנלווה ל”ביטוח מנהלים”), ביטוח שהוכן לתקופה של עד שלושה חודשים, וביטוח שרכשתם בעבר ואינו עונה עוד על צרכיכם הנוכחיים.

כיצד ניתן לאתר?

כספים שירש קרוב משפחה שנפטר

מדובר בחשבונות בנק, חסכונות, חסכונות פנסיוניים או ביטוחי חיים שנרשמו על שם קרוב המשפחה שנפטר.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה לחסכונות אבודים ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

לבדיקת זכאות ללא עלות ע"י מומחה לחסכונות אבודים השאירו פרטים בטופס:

מלאו פרטים כאן