יוסי דבורי | משכנתאות

השוואת קרנות פנסיה

בישראל קיים מגוון רחב של גופים פיננסיים המעניקים קרנות פנסיה ואפשרויות חיסכון לטווח ארוך, מה שמוביל לתחרות עזה ביניהם. קיימים מדדי השוואה רבים בין מוצרי הביטוח שמציעות החברות הללו, וחשוב להבין אותם על מנת לקבל החלטה מושכלת לגבי השקעה בארגון ספציפי וחיסכון פנסיוני שיועיל למבוטח. ניהול פיננסי אישי מבית רפאל כהן יסייע לכם לקבל מידע מקיף על קרנות הפנסיה השונות הרלוונטיות לכם ולבחור את זו שתניב את התשואה המקסימלית תוך הקפדה על ניהול קרן ברור ושקוף, לרבות השוואת תשואות, דמי ניהול ומנגנונים אקטואריים ודמוגרפיים בכל קרן. 

לבדיקת זכאות ע"י מומחה להשוואת קרנות פנסיה ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

האם אתה מודע כמה אתה משלם עבור קרן הפנסיה שלך?

מדהים לגלות שאנשים רבים, צעירים ומבוגרים כאחד, אינם מודעים לחלוטין לאן הכסף שלהם מוקצה. דמי הניהול של קרנות הפנסיה מייצגים רק היבט אחד מתוך מגוון גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים על הגוף הפיננסי בו יש להשקיע.

השוואה בין קרנות פנסיה יכולה להתבצע על בסיס מספר גורמים חיוניים נוספים, כגון הערכת ביצועי הקרן בשנה הקודמת ובשנים שלפניה, גובה דמי הניהול מהפיקדונות וכן דמי ניהול מנכסים, השוואת רמות סיכון, מסלולי השקעה ומנגנונים אקטואריים ודמוגרפיים. עבור רוב האנשים, במיוחד צעירים וקשישים – שמתקשים לחשוב ולתכנן לטווח ארוך ולדמיין את הזמן בחייהם שבו הם באמת יזדקקו לכספים האלה – המדדים האלה זרים לחלוטין ולא מקבלים את החשיבות הראויה להם.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה להשוואת קרנות פנסיה ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

חשוב מאוד להשוואות בין קרנות פנסיה ולקבל ליווי ניהולי ממומחה בתחום

במציאות, השוואה בין קרנות פנסיה היא זו שתאפשר החלטה נבונה וממוקדת לקוח, שתניב את ההכנסה המקסימלית ליחיד בשנותיו המאוחרות, ותדגיש את חשיבותה. בין אם אתם בתחילת דרככם המקצועית ובין אם כבר צברתם ותק בקרן פנסיה ספציפית, חשוב להפסיק לדאוג – הערכה וניהול פיננסי של רפאל כהן יסייעו לכם לקבל החלטה מושכלת לגבי נסיבות הפנסיה הנוכחיות שלכם וליישם שינויים מיטיבים בעת הצורך. צרו קשר להערכה עכשיו.

לפני שנצא להשוואה בין קרנות הפנסיה, נדבר בקצרה על קרנות הפנסיה החדשות ומה צריך לדעת בעת ההשוואה ביניהן.

באמצע שנות ה-90 החלו לשווק קרנות פנסיה חדשות. התכונה העיקרית שלהם היא, “מה שחסכת הוא מה שתקבל”. בעבר, קרנות פנסיה צברו זכויות, אך כיום, קרנות פנסיה חדשות צוברות כסף!

כיצד יש לגשת להשוואה בין קרנות פנסיה?

אין תשובה חד משמעית, שכן השוואה חייבת להקיף מספר מאפיינים. המאפיינים החשובים שיש לבחון כוללים את ותק הקרן, גודלה (בהתאם למספר החברים), מאפייני החברים בקרן, דמי ניהול, תשואות היסטוריות וכמובן שירות לקוחות.

לפי מר מכני, משפחה ממוצעת יכולה לצמצם את ההחזרים החודשיים ביותר מחצי.

איך מפחיתים דמי ניהול בקרן פנסיה? איך חוסכים בדמי הניהול בקרן הפנסיה?

רבים מאמינים כי דמי הניהול הם ההיבט המשמעותי ביותר בקרנות הפנסיה. למרות שזה לא לגמרי מדויק, ישנם מספר מאפיינים חשובים שיש לקחת בחשבון. במחשבון השוואת קרנות פנסיה ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת לפני קבלת החלטה והשוואת קרנות פנסיה. בנוסף, תלמדו ותבינו כיצד לחסוך בדמי ניהול בקרנות פנסיה.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה להשוואת קרנות פנסיה ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

לבדיקת זכאות ללא עלות ע"י מומחה להשוואת קרנות פנסיה השאירו פרטים בטופס:

מלאו פרטים כאן