אריה אוסטפלד | משכנתאות

בדיקת החזר מס

בדיקת החזרי מס לשכירים בישראל עשויה לחשוף סבירות גבוהה לכך שאתם זכאים לסכום כסף משמעותי – אולי אלפי ואף מאות אלפי שקלים. זה אולי נראה כמו פרסומת לא אמינה, אבל האמת היא כי רשויות המס מסתמכת על העובדה כי רוב האזרחים אינם מודעים לזכויותיהם. הבורות מיטיבה עם המדינה, שמרוויחה מאות מיליוני שקלים על חשבון עובדים שאינם מממשים את זכויותיהם, לרוב בשל עצלות. 

על פי הערכות, כ-80% מהעובדים בישראל זכאים להחזר מס הכנסה. עם זאת, רובם אינם מודעים לכך, וגם אם הם חושדים שהם עשויים להיות זכאים להחזר, הם אינם יכולים לקבוע את הסכום המדויק ללא ידע מקצועי בתחום. בנוסף, רבים מהססים לפנות לרשות המסים בשל המוניטין הבעייתי שלה לאורך השנים.

למרבה המזל, אין צורך לחשוש. בדיקת זכאותכם להחזר מס לא אמורה לעלות לכם דבר. כיום קיים כלי יעיל ביותר, נפרד מרשות המסים, המאפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין בחינם על ידי מילוי שני שאלונים קצרים. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לקישור הבא, **************** ולהקדיש כשתי דקות למערכת הדיגיטלית המתקדמת בישראל לבדיקת החזרי מס.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה לבדיקת החזר מס ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

בחלק הראשון של בדיקת החזר המס תישאלו את השאלות הבאות:

      1. האם אתה משלם מס הכנסה?  

  1. שכר חודשי ברוטו (עד 7,000 ש”ח / 7,000-9,000 ש”ח / מעל 9,000 ש”ח)
  2. האם החלפתם מקום עבודה בשנים האחרונות?
  3. האם קיבלתם תשלומים כלשהם מהביטוח הלאומי?
  4. מכרתם נכס נדל”ן?

 

        לאחר מענה על שאלות אלו,המערכת הדיגיטלית תספק הסתברות לזכאות להחזר מס                בהתבסס על שוק השכירים הממוצע בישראל במצב דומה לשלכם. אין זו תשובה סופית            או סופית, אלא נתון מחושב.

        לאחר מכן, המשך לשלב השני של בדיקת החזר המס וענה על שבע שאלות נוספות:

  1. האם סיימת תואר או תעודה מקצועית?
  2. האם יש לכם ילד עם לקות למידה או ילד המקבל קצבת נכות?
  3. האם אתם משלמים משכנתא או ביטוח חיים?
  4. משכתם כסף מקופת גמל/קרן פנסיה/קרן השתלמות?
  5. האם יש לך רווחים או הפסדים משוק ההון?
  6. האם השתחררת מצה”ל או משירות לאומי ב-6-7 השנים האחרונות?
  7. האם אתה משלם מזונות?
לבדיקת זכאות ע"י מומחה לבדיקת החזר מס ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

לאחר מילוי השאלון יש למסור פרטים אישיים: שם פרטי, שם משפחה, טלפון נייד וכתובת דוא”ל. לאחר מכן תועברו למערכת רישום האזור האישי, שם תצטרכו להזין את מספר תעודת הזהות שלכם, תאריך לידה, מספר רישיון נהיגה ומצב משפחתי. פרטים אלו נדרשים לצורך עריכת ייפוי כוח עבור רשות המיסים/ביטוח לאומי. מנקודה זו, רואי החשבון ואנשי המקצוע בחברה יעברו על הנתונים, ובדיקת החזרי המס שלכם תושלם – פשוטה, מהירה ופשוטה.

אין התחייבות מצדכם, ואין צורך בתשלום – מדובר בבדיקת זכאות להחזר מס חינם! ביתן ביתן פיננסים גובה עמלות רק אם הלקוח זכאי להחזר מס. תהליך בדיקת החזרי המס אורך בדרך כלל כשלושה שבועות עד חודש.

במהלך בדיקת החזרי המס מתקבלים נתונים מרשות המסים. זה כולל טופס 106 מכל המעסיקים, שהוא הליך סטנדרטי ורגיל לחלוטין. רשות המסים אינה מקבלת מידע חדש אודותיך ואינה עורכת בדיקה של לקוחותינו. רק לאחר בדיקה יסודית המאשרת את זכאות הלקוח להחזר מס, מתחיל תהליך החזר המס. זה קריטי מכיוון שהוא מבטיח שאין חובות שטרם נפרעו למס הכנסה שעלולים לגרום לתשלום ולא להחזר; לא כל מקרה מסתיים בהחזר מס, ולכן המומחים שלנו עורכים בדיקה יסודית.

ניתן לבקש החזרי מס עד 6 שנים לאחר תום שנת המס שעבורה מבוקש ההחזר. חשוב לדעת כי להחזר מס מתווספים הפרשי הצמדה וריבית של 4%, כך שסכום ההחזר לו אתם זכאים יגדל ככל שיעבור הזמן.

בדיקת החזרי המס מתבצעת ביסודיות ובמקצועיות, תוך שיתוף פעולה מלא ושקיפות עם הלקוח בכל הנתונים והתנאים. השירות הוא הערך החשוב ביותר, ויחד עם מקצועיות מובטח ללקוח דיסקרטיות מלאה, שמירה על הפרטיות וחסכון משמעותי בזמן במניעת בירוקרטיה מיותרת מול מס הכנסה.

הלקוחות נהנים מאזור אישי באתר החברה, בו הם יכולים לעקוב אחר סטטוס החזר המס שלהם בכל שלב. סכומי ההחזר עבור כל שנת מס מתעדכנים באזור האישי, וניתן לחתום על מסמכים באופן דיגיטלי. התהליך מקצועי, יסודי, ברור ושקוף.

הגיע הזמן שתחזירו לעצמכם את מה שמגיע לכם מרשות המסים. תשלום מס הכנסה עודף אינו חובה. למרות שבקרה בזמן אמת אינה אפשרית בשל שיטת “תיאום המס”, הקובעת את תשלום המס בתחילת שנת המס ובסופה, בהחלט ניתן לתקן שיטה זו, הגורמת לעיוות ותשלום יתר של מס הכנסה עבור 80% מהשכירים.

בצעו את בדיקת החזרי המס הבלעדית והמתקדמת של ביתן וביתן פיננסים כבר עכשיו, וייתכן שהחזר המס שלכם יגיע אליכם בקרוב.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה לבדיקת החזר מס ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

לבדיקת זכאות ללא עלות ע"י מומחה לבדיקת החזר מס השאירו פרטים בטופס:

מלאו פרטים כאן