ניצן לביא | כספים אבודים 

כספים אבודים של הנפטר

נכסים ללא דורש, הידועים גם בשם כספים אבודים, הם משאבים כספיים השייכים לאנשים שאינם מודעים לקיומם או שכחו מהם.

על פי הערכות, למעלה מ-10 מיליארד שקל מוחזקים בקרנות אבודות במוסדות שונים, בהם חברות ביטוח, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות וקופות גמל.

זיהוי כספים אבודים פוטנציאליים 

כדי לקבוע אם ייתכן שאיבדת כספים, שקול אם אחד מהמצבים הבאים חל עליך:

טעויות בהפרשות המעסיק

חשבונות שנפתחו בעבר על שם ילדים

שינויים בסוכני ביטוח

שינויים בכתובת המגורים וכתוצאה מכך דוחות כספיים שלא נמסרו

תקופות מגורים בחו”ל

שינויים בתעסוקה בכספים שלא הועברו מפנסיה קודמת או מקופת גמל

לבדיקת זכאות ע"י מומחה לכספים אבודים של הנפטר ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

איתור כספים אבודים

החיפוש אחר כספים אבודים צריך לכלול קופות גמל, פנסיה וביטוח מנהלים. לבסוף, אם בכל זאת איתרתם כספים אבודים, תהליך משיכתם יכול להיות ארוך ובירוקרטי, ולדרוש את המסמכים הדרושים להוכחת זכאותכם.

השירות שלנו עובד ישירות מול המסלקה הפנסיונית של משרד האוצר ומאפשר לנו גישה למידע מקיף על לקוחות בחברות ביטוח ובתי השקעות. אנו יכולים לסייע לך באיתור כספים אבודים ולהדריך אותך בתהליך משיכתם.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה לכספים אבודים של הנפטר ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

נפטרים וכספים אבודים

כאשר אדם נפטר, הוא עשוי להשאיר אחריו נכסים שונים, שחלקם יכולים להיות בעלי ערך רב. בעוד אנשים מסוימים משאירים רשימה מפורטת של הנכסים שלהם, אחרים עשויים שלא להיות תיעוד כזה, או שזה עשוי להיות חלקי. במקרים אלה, על בני המשפחה לחפש כספים על שם הנפטר ולהעבירם ליורשים על פי החוק.

כדי להתחיל בחיפוש, נדרשים המסמכים הבאים:

– תעודת זהות של נפטר

– תעודת פטירה

– צו קיום צוואה או צו ירושה

בעזרת מסמכים אלה ניתן לפנות לגורמים הרלוונטיים בהם ייתכן שהמנוח החזיק כספים. עם זאת, תהליך איתור הכספים יכול להיות מתיש ומייגע, במיוחד לאחר פטירתו של אדם אהוב. לכן, מומלץ מאוד להיעזר במומחה בתחום.

כיצד נוכל לסייע באיתור ומשיכת כספים

המומחיות שלנו היא באיתור כספים, שכן יש לנו את הניסיון, הקשרים והידע הדרושים כדי לזהות את הכספים להם אתם זכאים. אנו נערוך חקירה מקיפה של כל החשבונות והביטוחים על שמך, ניצור קשר עם חברות ביטוח ובתי השקעות בשמך, ונספק לך מידע מפורט כדי להבטיח שתקבל את כל הכספים המגיעים לך. אם נאתר עבורכם כספים אבודים, נוכל גם לייעץ כיצד להשקיע אותם בחוכמה בערוצים שונים.

תכנון פיננסי של כספים אבודים מקיף תחומים רבים, כולל:

– ביטוח חיים ובריאות

– קופות גמל, השתלמויות ופנסיה

-הלוואות

– השקעות וחסכונות

התהליך אורך כחודש, ומגיע לשיאו בפגישת פנים אל פנים או זום בה אתם מקבלים מידע מלא ושקוף על מצבכם הכלכלי בכל אחד מהפרמטרים הנ”ל. תהליך זה מותאם לצרכים, למאפיינים ולהעדפות של הפרט או התא המשפחתי ומפוקח על ידי בעל רישיון פנסיוני המוסמך על ידי משרד האוצר.

איתור כספי נפטרים: שלושה שלבים מרכזיים

כדי להתחיל בתהליך של איתור כספים אבודים עבור אדם שנפטר, תזדקק לדברים הבאים:

– מספר תעודת זהות של הנפטר

– תאריך הנפקת תעודת הזהות

המידע המתקבל באמצעות פרטים אלה יהיה חלקי, ויכלול רק את שם המוסד הפיננסי שבו מוחזק החשבון. כדי להמשיך בתהליך ולמשוך את הכספים, עליך לפנות לגורם הרלוונטי ולספק את המסמכים הדרושים כדי לקבוע את זכאותך לירושה.

לאור מורכבות התהליך והפוטנציאל לעיכובים בירוקרטיים, מומלץ מאוד להיעזר בחברה המתמחה באיתור כספים וזכאויות. המומחיות והידע שלהם יאפשרו להם לאתר ולקבל כספים מטעמכם בצורה יעילה ומהירה יותר מאשר אם הייתם מנסים את התהליך בעצמכם.

התנהלות מול גורמים רלוונטיים יכולה להיות מתישה ומייגעת, במיוחד כאשר מטפלים בעניינים עבור אדם שנפטר. חברה המתמחה באיתור כספים יכולה להקל על חלק ניכר מהנטל הכרוך בניווט בתהליך הבירוקרטי,.



לפי מר מכני, משפחה ממוצעת יכולה לצמצם את ההחזרים החודשיים ביותר מחצי.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה לכספים אבודים של הנפטר ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

לבדיקת זכאות ללא עלות ע"י מומחה לכספים אבודים של הנפטר השאירו פרטים בטופס:

מלאו פרטים כאן