משה הראל | זכויות רפואיות

מימוש זכויות

האשירו פרטים ותהנו מייעוץ רפואי, מומחה לאנשים הסבורים כי זכויותיהם הרפואיות נפגעו או שאינם בטוחים לגבי היקפם ו/או קיומן של זכויות אלה עקב מחלה או אירועים רפואיים אחרים. אנו מציעים ייעוץ מאנשי מקצוע מנוסים בתחומי הרפואה, הסיעוד והביטוח. ניסיוננו רב השנים בייעוץ לסוכני ביטוח, עורכי דין, חברות ואנשים פרטיים.

גמלת נכות כללית:

אם אתם חווים מצב רפואי הפוגע ביכולתכם להשתכר, ייתכן שאתם זכאים לגמלת נכות כללית. נושאים שונים כגון בעיות לב, מחלות כרוניות, מצבים רפואיים לאחר ניתוח, קטיעות, טיפולים כימותרפיים, סוכרת ומגבלות מפרקים, בין היתר, מזכים באחוזי נכות כללית. 

הטבת שירותים מיוחדים:

אנשים המתמודדים עם קשיים בתפקוד היומיומי ו/או זקוקים להשגחה עשויים להיות זכאים לגמלת שירותים מיוחדים. תהליך קבלת הגמלה כולל ביקור בית להערכת תפקודו של הנכה.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה למימוש זכויות ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

גמלת ילד נכה:

הורים לילד עם מצב רפואי עשויים להיות זכאים לגמלת ילד נכה. בעיות רפואיות המזכות בהטבה זו כוללות תסמונת דאון, שיתוק מוחין, בעיות במערכת העצבים, עיכובים התפתחותיים, טיפולי כימותרפיה והקרנות, ניתוחים, עקמת, פיגור ותסמונות שונות.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה למימוש זכויות ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

גמלת נכות מעבודה:

אם נגרמה לכם פגיעה בעבודה שגרמה לנכות או למחלת מקצוע, ייתכן שאתם זכאים לגמלת נכות מעבודה. תאונת עבודה מוגדרת כאירוע המתרחש במהלך העבודה, בדרך לעבודה או ממנה. מחלת מקצוע מתייחסת לפגיעה הנובעת בתהליך מתמשך עקב עבודה.

גמלת ניידות:

בעיות בגפיים התחתונות המגבילות את ניידותך עשויות לזכות אותך בהטבות. לקביעת הזכאות יש לעבור בדיקה רפואית בלשכת הבריאות המחוזית. פציעות מזכות ידועות כוללות קטיעות, החלפת מפרקים, בעיות בכלי הדם ועוד.

לפי מר מכני, משפחה ממוצעת יכולה לצמצם את ההחזרים החודשיים ביותר מחצי.

פטור ממס רפואי:

אנשים הסובלים מבעיות רפואיות קשות ו/או עוברים טיפולים נגד סרטן זכאים לפטור ממס. הזכאות לפטור זה כוללת:

– מי שמנכה מס הכנסה על קצבאות או הטבות שקיבלו, או על הכנסות משכירות או מרווחי הון, ויש להם מחלות כרוניות.

– יורשים של נפטרים ששילמו מס הכנסה בשנים שקדמו לפטירתם וסבלו מבעיות רפואיות.

– מי שמשלם מס הכנסה על משכורת מעבודה וחלה במחלה של שישה חודשים לפחות, עשוי לקבל פטור זמני ממס למשך מחלתו.

קרדיטים פסולים:

אם אתם שכירים או עצמאים והגעתם לתקרת מס, ויש לכם ילד עם בעיה רפואית מוכרת, אתם זכאים להטבת מס עבור הילד, גם אם הילד אינו מוכר כנכה ואינו מקבל גמלה.

הזכויות הרפואיות מקיפות תחום נרחב, ונדרש ידע נרחב כדי לקבוע את הזכאות ולממש אותן. אם אתם זקוקים להכוונה וסיוע, השאירו פרטים ליצירת קשר לייעוץ . אם ייקבע כי מצבך הרפואי מצדיק קבלת זכויות רפואיות, תיגבה אגרה עבור חוות הדעת הרפואית. לידיעתך, חברתנו אינה מספקת ייעוץ או ייצוג משפטי.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה למימוש זכויות ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

לבדיקת זכאות ללא עלות ע"י מומחה למימוש זכויות השאירו פרטים בטופס:

מלאו פרטים כאן