משה הראל | משכנתאות

ביטוח בריאות לחול

אחד הגורמים העיקריים שמרתיעים לא פעם ישראלים רבים מלצאת לחו”ל הוא האמונה שהבעיות הרפואיות שלהם לא יאפשרו להם להשיג ביטוח נסיעות, מה שיאלץ אותם לוותר על הנסיעה. ביטוח בריאות בינלאומי הוא תנאי מוקדם, בין אם אדם במצב בריאותי טוב, סובל מבעיות בריאותיות קלות או סובל ממחלות קשות. 

מתוך הכרה בחשיבות הקריטית של נסיעות בינלאומיות, אשר נחשבות זה מכבר למוצר צרכני בסיסי ולא מותרות, חברות ביטוח רבות בחרו לשלב סעיף ייחודי המאפשר לאנשים עם מצבים רפואיים לנצל את ההזדמנויות הרבות שיש לעולם להציע באמצעות פוליסות ביטוח מיוחדות המותאמות לצרכיהם. 

מהו בדיוק ביטוח נסיעות לחו”ל? מה זה כולל? ובאילו נסיבות ניתן כיסוי? המאמר הבא עוסק בשאלות אלו ועוד: 

לבדיקת זכאות ע"י מומחה לביטוח בריאות לחול ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

ביטוח בריאות בחו"ל: מהו ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשים עם בעיות רפואיות, ולמי הוא מתאים?

ביטוח נסיעות לחו”ל לאנשים עם בעיות רפואיות פונה לדמוגרפיה מגוונת של אנשים המתמודדים עם בעיות בריאות ומחלות כרוניות. ביטוח זה מספק שקט נפשי על ידי כיסוי מצבם הרפואי במהלך נסיעותיהם.

ביטוח רפואי בינלאומי מיועד לאנשים המתמודדים עם בעיות בריאותיות משמעותיות ולנפגעים ממחלות כגון סרטן, מחלות לב, סוכרת, טרשת נפוצה, בעיות כבד וכליות, מטופלי דיאליזה, מושתלי איברים, המופיליה, איידס, מחלת קרוהן, דלקות פרקים, ALS, מחלות ריאה, סיסטיק פיברוזיס, אי ספיקת כבד, יתר לחץ דם ריאתי, נכויות ומצבים רבים אחרים.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה לביטוח בריאות לחול ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

מה כולל ביטוח רפואי בינלאומי?

המרכיבים העיקריים של פוליסות ביטוח נסיעות לאנשים עם מצבים רפואיים כוללים:

– חילוץ ופינוי ממקום האירוע לבית החולים

– הוצאות רפואיות שנגרמו במהלך האשפוז

– החזר הוצאות במקרה של צמצום חופשה או ביטול עקב מצב רפואי

– המשך אשפוז בישראל

– פיצוי עבור שהיות נוספות בחו”ל

– פיצוי במקרה של נכות

– פיצוי במקרה של מוות והחזרת השרידים לישראל

ניתן להרחיב את פוליסות ביטוח הנסיעות לאנשים עם מחלות כרוניות על ידי הוספת כיסוי עבור:

– טיסות רפואיות לישראל

– הריון ולידה

-רעידות אדמה

– מכשירים אלקטרוניים: מקליטי וידאו, מצלמות דיגיטליות ומחשבים ניידים

– נסיעות עסקים, כולל אובדן ימי עבודה, תאונות וכו’.

– ספורט אתגרי (כולל סקי)

 

משמעות ביטוח נסיעות לחו"ל לחולים במחלות כרוניות

במצב הנוכחי, חוק ביטוח בריאות ממלכתי אינו מרחיב את הכיסוי לכל מקרה רפואי המתרחש מחוץ לגבולות מדינת ישראל. ביטוח נסיעות, המעניק כיסוי מקיף במיוחד, נועד להגן מפני ההוצאות הכספיות הכרוכות במקרה של החמרה במצב הבריאותי או חלילה אירוע בריאותי בלתי צפוי המחייב פינוי באמבולנס, אשפוז, טיסה לישראל, התייעצות עם איש מקצוע רפואי וכמובן רכישת טיפולים ותרופות. כאשר מתגוררים במדינה זרה, חיוני להבטיח טיפול מתאים ושקט נפשי, במיוחד עבור מטיילים עם מחלות כרוניות, אשר עשויים להיות רגישים יותר לבעיות רפואיות.

לפי מר מכני, משפחה ממוצעת יכולה לצמצם את ההחזרים החודשיים ביותר מחצי.

כמה זמן לאחר האשפוז אוכל לנסוע לחו"ל ולהיות מבוטח?

בראש ובראשונה, במקרים רבים, ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו”ל לאחר אשפוז. במקביל, חשוב להגיש את כל מסמכי האשפוז ואת חוות הדעת של הרופא המטפל לחברת הביטוח לפני הבטחת הביטוח. ככל שנציג את נסיבותיו של המבוטח בצורה מדויקת יותר בפני חברת הביטוח, כך נוכל לקבל תשובות מדויקות יותר ולקבוע האם קיימות החרגות כלשהן. כל עוד המצב הרפואי מאפשר נסיעה לחו”ל ולא מוטלות מגבלות על ידי הרופאים המטפלים, הגורם הנותר הוא חוות הדעת של רופא חברת הביטוח.

במקרים מסוימים, כאשר הניתוחים אינם מורכבים ולא מתועדים סיבוכים, ייתכנו אף מקרים בהם לא חלים חריגים ביטוחיים, והביטוח מתנהל במסלול הרגיל. עם זאת, נדרשת מומחיות ובחינה בתחום זה, בו אנו מציעים שירותי ביטוח מומחים מזה שנים רבות. חשוב מאוד להתייעץ איתנו לפני קבלת ביטוח נסיעות לחו”ל.

דוגמאות לביטוח רפואי בינלאומי מיוחד לחולים:

ביטוח זה מכסה טיפולי חירום ועזרה ראשונה למבוטח עקב הידרדרות בריאותית כתוצאה מהמחלה וחל על חולי סרטן במהלך הטיפולים או בסמוך לאחריהם. ביטוח רפואי בינלאומי מכסה מקרים של טיסות חירום, חילוץ, פציעות או חלילה מוות לחולים אלה. מסוכן מאוד לחולי סרטן לנסוע ללא ביטוח רפואי. במצבים כאלה, רצוי להתייעץ איתנו בסוכנות הביטוח מראש. במקרים נדירים ביותר בהם לא ניתן לספק ביטוח, מומלץ גם לא לנסוע ולהסתכן בקשיים בחו”ל ללא פתרון.

חולי לב

ביטוח זה מתאים לחולי לב, גם לאחר אשפוז, צנתור או ניתוח עקב התקף לב. עם זאת, כל המקרים הללו כפופים להמלצות הרופא המטפל ולבדיקה יסודית של התיק הרפואי כחלק מתהליך החיתום של חברת הביטוח. זמן החלמה מספיק מאירועים לבביים נחוץ לחברת הביטוח כדי לאשר את הטיסה והביטוח. במקרים בהם ישנה חזרה מלאה לשגרה, בכפוף לאישור הרופא ובדיקות, הביטוח יכול לכסות כל אשפוז או טיפול רפואי. אם נדרש ניתוח בעת השהייה בחו”ל, הביטוח יכול לכסות את עלויות הניתוח והטיסה לישראל, בתנאי שחלף מספיק זמן ממועד האשפוז והטיפול ושרופא חברת הביטוח נתן אישור.

מומלץ לחולי לב לרכוש ביטוח לפחות חודש לפני הנסיעה לחו”ל, שכן נדרשות בדיקות ובדיקות שונות על ידי חברת הביטוח. אם יש לך מחלת לב, אנא צור איתנו קשר ביש ביטוח. אל תעכבו את רכישת הביטוח הרפואי הבינלאומי עד הרגע האחרון; להכין ולאמת מראש, ולאסוף את כל המסמכים מהאשפוז הרפואי.

מושתלי איברים

ביטוח זה מתאים למושתלי כליה וכבד, בתנאי שרופא מאשר כי אין אינדיקציות לדחיית איברים אצל המושתל וכי אין התווית נגד לנסיעה. הביטוח מכסה גם בעיות עם הכליה או הכבד המושתלים.

חולי סוכרת

ביטוח המותאם לחולי סוכרת מכסה את עלות התרופות שהמבוטח נוטל באופן קבוע. הביטוח מכסה סיבוכים הנובעים מהמחלה במהלך שהותו של המבוטח בחו”ל. היא מתאימה גם לאנשים עם מוגבלות שיכולים להתקבל לביטוח נסיעות לחו”ל ללא החרגה.

ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון

נשים בהריון יכולות להיות מבוטחות עד שבוע 32 עם כיסוי מלא. ביטוח מעבר לשבוע זה אינו אפשרי בשל הסיכון ללדת בחו”ל.

כל אדם עם בעיה רפואית יכול להיות מבוטח, גם אם אושפז בשלושת החודשים האחרונים, בתנאי שהתקבל מכתב מהרופא המטפל המאשר את נסיעתו באזור הבעיה הרפואית בה הוא חווה.

נסיעה לחו”ל הפכה לחוויה חיונית ומהנה עבור רבים, וכאשר מטופלים רבים זקוקים לה כדי להתחזק וליהנות מחברת בני משפחה וחברים קרובים, המשמעות של ביטוח נסיעות, המאפשר להם לנסוע לחו”ל, לטייל במדינות ולשכוח מכל צרותיהם, היא עצומה.

כיום, מטופלים רבים אינם מקבלים פתרון מקיף ומושלם באמצעות פוליסות ביטוח שונות ונאלצים לנטוש את נסיעותיהם המיוחלות., הקמנו פוליסת ביטוח המאפשרת לחולים במחלות רבות, ביניהן סרטן, חולי לב, מושתלי איברים, חולי סוכרת ועוד, לנסוע לחו”ל ולוודא שהם לא ימנעו מעצמם שום הנאה.

חשיבותו של ביטוח נסיעות לחולים כרוניים אצל סוכנות מומחים בתחום

במהלך השנים בהן סיפקנו תמיכה, ליווי וסיוע לחולים במחלות שונות בענייני ביטוח רבים, צברנו בהצלחה ידע והבנה מעמיקה בתחום, ואנו יודעים להתאים לכל מטופל את המוצר המתאים והמקיף ביותר עבורו, המסוגל לתת מענה למגוון רחב של מצבים, גם במקרים של הידרדרות במצב הבריאותי וכאשר נדרשות הוצאות רפואיות בלתי צפויות. הסיבה לכך היא, שלעתים קרובות, ביטוח של חברות אחרות עשוי שלא לכסות את האירוע המבוטח אם חל שינוי במצבו של המטופל או שהוא שינה את התרופה שלו בשלושת החודשים שקדמו לנסיעה.

יש ביטוח מציע ביטוח נסיעות לחו”ל ומאפשר לכל אדם, גם לסובלים ממחלות קשות וכרוניות, ליהנות מחופשה בחו”ל, כל עוד הרופא המטפל מאשר זאת!

כחלק מהשירותים שאנו מספקים, נשמח לענות על כל שאלה, שאלה או התייעצות בנוגע לביטוח נסיעות לחו”ל ומקרים שאינם קשורים לנסיעות לחו”ל אך נוגעים לצרכים השונים של אוכלוסיות המטופלים.

אילו חידושים קיימים בביטוח בריאות בינלאומי, ומה היתרונות שלהם?

החזר מיידי באירועים רפואיים – בעבר, בעת אירוע רפואי בחו”ל שהצריך ביקור בבית חולים פרטי או ממשלתי, היה עליכם להשתמש בכרטיס האשראי שלכם, בתקווה שלא תחרוג מהתקרה. כיום קיימים פתרונות טרום נסיעה. לדוגמה, עם ביטוח כרטיס דרכון, אנשים הנוסעים לחו”ל מסופקים עם כרטיס אשראי ייעודי. במקרה של אירוע, הם מחייגים למוקד 24/7, המפעיל כרטיס אשראי שמחייב את התשלום עבור טיפול רפואי. חידוש זה ביטל הרבה טרחה ותסכול.

זמינותו של שירות רופא מקוון 24/7 בעברית נותנת מענה לחשש נפוץ בקרב מטיילים ישראלים שעלולים להיתקל בבעיות רפואיות בעת שהותם בחו”ל. בהתחשב בכך שלא כל הישראלים הם בעלי רמה מספקת של שליטה באנגלית כדי לתקשר כראוי את דאגותיהם הבריאותיות, ואפילו אלה עם כישורי אנגלית חזקים עשויים להיות חסרי מומחיות רפואית, קו חם זה מספק משאב יקר בכך שהוא מאפשר להם להתייעץ עם רופא מישראל בשפת האם שלהם.

בעקבות מגפת הקורונה, חברות הביטוח בישראל התאימו את הפוליסות שלהן לנוסעים שנדבקו במפתיע בנגיף במהלך 2020-2021. הכיסוי לזיהום COVID-19 נכלל בדרך כלל בפוליסות אלה, אם כי התנאים וההגבלות הספציפיים צריכים להיבדק בקפידה על ידי מבוטחים פוטנציאליים. הדבר מדגים את יכולת ההסתגלות של חברות הביטוח הישראליות בהתמודדות עם בעיות בריאות גלובליות מתפתחות.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה לביטוח בריאות לחול ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

לבדיקת זכאות ללא עלות ע"י מומחה לביטוח בריאות לחול השאירו פרטים בטופס:

מלאו פרטים כאן