פרופ’ לכלכה ומומחה משכנתאות חושף את השיטה להוזלת ההחזר החודשי ביותר מ45%

נתן הורביץ | משכנתאות

צוות אתר חדשות 24, ראיין פרופ’ לכלכלה ומומחה למשכנתאות בעל 18 שנות נסיון שבו הוא חושף דרך להקטנת ההחזר החודשי ביותר מ-45%. שיטה שגם יכול להיות עדיפה ובתנאים מועילים ורווחיים יותר מאלה המוצעים על ידי הבנקים.

עליית הריבית ויוקר המחיה המאמיר גרמו למיליוני ישראלים בעלי משכנתאות לקחת הלוואות שיעזרו להם לעמוד בתשלומים החודשיים, ובנוסף לכך בנק ישראל העלה את הריבית לשיא שלא היה פה עשר שנים, מה שגרם לרוב הלווים להרגיש מוצפים ככל שההחזרים מתייקרים.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה משכנתאות ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

כששאלנו את פרופ’ הראל מה הפתרון, תשובתו הייתה מאוד ברורה – איחוד הלוואות הוא הבחירה החסכונית ביותר – זוהי דרך, שבה בעלי נכסים יכולים לקבל הלוואה אחת גדולה כנגד נכס בבעלותם (עד 85% משווי הנכס), עם תנאי משכנתא טובים משמעותית מכל בנק.

בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, איחוד משכנתא הוא צעד פשוט שבו ממזגים את כל ההלוואות תחת הלוואה אחת גדולה, בריבית הנמוכה יותר ובתנאים טובים יותר – מה שגורם להפחתת ההחזרים החודשיים מ-45% בממוצע וחיסכון של עשרות אלפי שקלים בריביות.

מי זכאי לפתרון הזה?

כל עוד יש בבעלותכם נכס, וישנם הלוואות הנוספות שלקחתם לצד המשכנתא – אין סיבה שתשלמו יותר על המינוס, הריביות של ההלוואות הנוספות ועל המשכתנא עצמה.

שימו לב – זהו פתרון שנוגד את האינסטגרם של הבנקים וחברות האשראי, מכיוון שזה מונע מהם להרוויח עליכם כמה שיותר, לכן יתכן שבבנק לא תשמעו על זה.

לבדיקת זכאות ע"י מומחה משכנתאות ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

מהם היתרונות?

♦ ניתן לקבל עד 10 מליון שקלים.

♦אין עלויות של פתיחת תיק – התשלום פר הצלחה

♦ מקבלים אישור תוך מספר ימים בודדים

♦ אין צורך בערבים.

♦ אפשרות לדחיית התשלום הראשון

♦ משפר משמעותית את דירוג האשראי.

מי זכאי?

בעלי נכסים (דירת מגורים, בית, מגרש, חנות או נדל”ן מסחרי) שהם:

– מתקשים לעמוד בהחזרי משכנתא חודשיים והלוואות אחרות,

– בעל BDI שלילי,

– בהוצאה לפועל או בפשיטת רגל.

 

לבדיקת זכאות ע"י מומחה משכנתאות ללא עלות השאירו פרטים בטופס:

לבדיקת זכאות ללא עלות ע"י מומחה משכנתאות השאירו פרטים בטופס:

צור קשר כאן